טיהור וסגולות המרווה הלבנה לטיהור, לשפע ולהרחקת עין הרע

הפעם בטיפ-תבלינסקי, בחרתי לדבר איתכם על טיהור.

גם בתורת הקבלה היהודית, וגם בפאנג שוואי, ישנה התייחסות לזרמים אנרגטיים חיובים או שליליים שיכולים להיתקע בין קירות בייתנו ולהשפיע על מצבנו הבריאותי והנפשי. מבחינה רגשית, חשוב להפנים כי בית או עסק אינו רק קובץ קירות וגג. הבית מכיל אותנו ואת היקרים לנו בתקופות שונות בחיים. וככזה הוא סופג את כל אותן אנרגיות השונות, לכן מומלץ לערוך טיהור כל כמה זמן בבית או בעסק, ולחדש את האנרגיה החיובית.

את הטיהור מומלץ לערוך לפי הצורך וההרגשה. כך למשל אצלי בעסק אני אוהבת להדליק לפחות פעמיים ביום מקל מרווה לבנה לטיהור וחידוש האנרגיות החיוביות וכן למשיכת שפע ופרנסה בעסק. שימו לב, כי מומלץ לערוך טיהור בכניסה לבית חדש, על מנת לטהר את הבית מאנרגיות האנשים הקודמים.. וכן לקראת תקופה חדשה בחיים, ו/או כאשר אתם מרגישים תקיעות ו"שדברים לא הולכים".

אז כאמור, הדרך האהובה עליי לטיהור הבית והעסק היא על-ידי הדלקת מרווה לבנה. המרווה ידועה מזה דורות רבים בשל סגולות הטיהור שבה, מרווה מטהרת אנרגיה שלילית, מכניסה שפע, מרחיקה עין הרע ומעצימה את אנרגיית החיים.
המרווה אף ידועה כאנטי חיידקית ואנטי ויראלית, וככזו היא מעולה לחיטוי חלל הבית או העסק מפני חיידקים או וירוסים ולמניעת הדבקה. ולכן מאוד מומלצת בייחוד בימים אלה, לחיטוי חלל הבית או העסק מפני נגיף הקורונה, וכן כמובן בימי החורף הקרבים, בו אנו רוצים למנוע הדבקה בין בני המשפחה בבית או בעסק.

המרווה שלנו בתבלינסקי, היא מרווה אורגנית לבנה, מהגליל, הנקטפת ונארזת בתהליך יבוש טבעי בעבודת יד. להסבר שלי על סגולותיה המופלאים של המרווה הלבנה, ואופן השימוש בה, כנסו לסרטון 🙂

 

באשר לאופן הטיהור עצמו – טיהור אנרגטי יכול להתבצע בכל תקופה ואף מומלץ לבצעו אחת למספר שבועות או בהתאם לצורך, אך חשוב להקפיד לערוך אותו בשעות האור ולא לאחר שקיעת השמש. בנוסף לכך, מומלץ לערוך את הטיהור בימי חול. מומלץ לבצע את הטיהור לאחר שטיפת הבית, קחו לכם נשימה עמוקה והתכווננו לתהליך מתוך כוונה מלאה. פתחו את חלונות הבית או העסק, וכוונו את מחשבותיכם לפעולת הטיהור. עברו היטב בכל פינות הבית או העסק, תוך התכוונות "להוציא" את אשר אתם כבר לא חפצים בו מחייכם, ו"לזמן" ולבקש את אשר אתם חפצים בו.
קישור למרווה הלבנה שלנו לטיהור – לחץ כאן

לגבי קטורת שבעת המינים שהתחלתי להסביר עליה לקראת סוף הסרטון. הקטורת ידועה בעיקר בשם "תערובת בכור". זוהי תערובת חזקה של  צמחים, שרפים ומינרלים שונים. התערובת מכילה חומרים בלי סגולות ריפוי, ניקוי וטיהור בעת הדלקתה. מקורו של מנהג הבכור הינו מצפון אפריקה, ונועד על מנת לטהר את הבית, להגן מפני עין הרע, לאזן, לרפא, להשכין שלום ונחת. אופן הטיהור באמצעות הבכור – יש לקחת כחופן מהתערובת, לשרוף בתוך פינג'ן ישן, ולעבור עם התערובת בכל פינות הבית או העסק.
קישור לתערובת בכור שלנו – לחץ כאן 

בהזדמנות זו חייבת להמליץ לכם בחום על נרות הטיהור שלנו. נרות הטיהור שלנו, הם שילוב של נרות טבעיים, בניחוחות מדהימים, בתוספת בכור, בכור מוזהב וזינזרה כחולה, לטיהור הבית והעסק ולהגנה מעין הרע. כאמור תערובת הבכור והזינזרה הכחולה, ידועים בסגולותיהם לטיהור, להגנה מפני עין רעה, לאיזון, לריפוי והשכנת שלום ונחת. בעוד שתערובת הבכור אופיינית בריח חזק וחריף, כתוצאה מבעירת השרפים, הנרות בעלי ניחוחות מדהימים בעת הדלקתם ואפשר להינות מהם בכל מקום ובכל זמן שתבחרו.
קישור לנרות הטיהור שלנו – לחץ כאן 

לייעוץ ומשלוחים לכל הארץ, מוזמנים לכתוב לנו במייל, או ליצור איתנו קשר טלפוני – 03-6721818.

שלכם, איריס ?

נרות טיהור טבעיים 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את תבלינסקי עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email